2013. október 15., kedd

Ember ábrázolás, mint érettségi tétel :-)

Pár hónap és Barni iskolás lesz.


 Bevallom sem írni, sem olvasni nem tud. 


2 éve már rajzol is, kizárólag autókat és a közlekedéssel kapcsolatos dolgokat.
Természetesen, ezt a témát körüljárjuk kreativitásilag, minden oldalról.

Szóval az iskolaérettségi szempont, miszerint az ember ábrázolás...
Hát sántítunk. Készült már családrajz 1, azaz egy.
:-)
Olyan kincs, hogy a faliújságon őrzöm.


Azt gondolom, az iskolában, illetve iskolás korban kell megtanulni írni. 
De a piros, gonosz kis ördög a fejemben kalapál. 
"Csak ő lesz, az egyetlen, aki nem tud írni-olvasni".
Na jó, néhány fejlesztő füzetecske nem árthat. 
Semmi presszió csak elővesszük néha, nézegetjük, rajzolgatunk.
Nézegeti, lapozgatja és szinte rezdüléstelenül ott hagyja.


A billentyűzeten, azért tesz egy két megjegyzést 
"ez a Laci betű, ez a kutya betű, ez a 8-as".
Ugyanígy a rendszámok esetében is.


Nagyon kedvelik Táltival a játszótéri KRESZ pályát is.
Tálti erősen a forgalommal szemben, de Barni tiszteli a vonalakat és táblákat.
Sőt oktatja is a többi gyereket. :-)


Erről jut eszembe, nem túlzás nettóban 10 perc alatt tanult meg biciklizni.
Igaz ezt két napra elosztva az első másodpercben történt borulás miatt.
Elmaradt a "seprűnyelesapafuttató" produkció.
Zseniális találmány a futóbicikli, azzal járt 2 évig. 
Nyilván ennek köszönhető.

Tehát, Barni a közlekedés nagy embere.
Tegnapelőtt papírokat kért, nagyokat, aztán tollat, 
aztán egy kis papírcsíkot közlekedési lámpának, 
aztán ollót, aztán ragasztócsíkot.
Tegnap este, a padlón találtam az eredményt:


Nézem az alkotást....
Kereszteződés, lámpa, útburkolati jelek...
Teljesen egyedül, önszántából, tervezett, rajzolt, ragasztott...
Megöleltem.
Tovább nézem a rajzot...
STOP
"-Barnika! Te írtad azt is, hogy STOP?
-Anya még nem vagyok iskolás, nem tudok írni. 
Rajzoltam a betűket."
Hát...
Egy óvónőt idéznék: " a gyerek olyan, mint az alma a fán: MEGÉRIK"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése